lauantai 12. elokuuta 2017

Moikka!

Heippa taas!Täs on nyt menny 4kk viimeeksi kun bloggasin,eli aika kauan sitten.En nyt viellä oo ainakaan lopettanut bloggaamista.Olen nyt ratsastanut Ministillä aika paljon, niin voisin ehkä tehä Minististä oman sivun tänne blogiin.Sissenkaa ratsastelut on vähentynyt ihan minun omasta toiveesta ja olen jo liian pitkä sille mikä on harmi:(.Mutta siis ajattelin kertoa teille vähän Minististä jotain.
Eli Ministi "Minttu" on ratsastuskoulu hevonen ja oon käyny Mintulla yhet kisat missä menin sillä 90cm ja sijoituin 2.sijalle:).Minttu on aka vauhikas estehevonen ja sillä on ponnua ylittää isommatkin esteet,kouluakin sillä on kiva mennä.Ainiin ja olin Sissen kanssa siellä tuntiratsastajien mestaruuksissa, jossa menin siis Sissellä 70cm ja 80cm.70cm meni ihan hyvin siinä tuli 4vp, koska kuski alkoi ite siellä jotain himmailee.80cm meni vähän huonommin koska siinäkin tuli 4vp ja se johtui siitä kun ite pyllistin ennen estettä.


Mintusta kuvia<3






                                                     Miun ilme xd


Kiitos jos luit postauksen:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti